Dobrodošao/la na prijavu za konstrukciju Riteh Racing Teama!

U nastavku te vodimo kroz dio priče gdje ćeš se upoznati sa radom u konstrukciji Riteh Racing Teama odnosno što možemo ponuditi tebi kao zainteresiranom/oj novom/oj članu/ici. Također sadržaj ćemo popratiti fotografijama iz prethodne sezone dok za kraj možeš provjeriti koje pozicije tražimo.

Ne zaboravi najbitniju stavku, prijaviti se mogu svi koji traže formulu za uspjeh!

Što ti možemo ponuditi?

KONSTRUIRANJE

CAD modeliranje ovjesa, šasije, aerodinamike samo su neki od 85 % dijelova bolida koje je potrebno konstruirati. Tehnička dokumentacija i proizvodnja dijelova te na kraju sklapanje bolida i utrka iza koje stoji 6000h rada. Neprocjenjivo iskustvo.

MOTOR

 Sve vrste modifikacija motora su dozvoljene sve dok je pravilnik SAE zadovoljen. Povećanje snage i okretnog momenta uz poštivanje pravilnika. Čini se zanimljivim dok još zanimljivije zvuči mapiranje motora nakon modifikacija. Otto proces smatraš zastarjelim? Imamo ideju… 

ERGONOMIJA

 Suradnja s odjelom kompozita, definiranje i izrada svih elementa koji čine zaštitu vozača, definiranje i izrada volana,pedala, sjedala te određivanje pozicije istih. Vaš zadatak je da se vozač osjeća u bolidu kao kod kuće! 

SIMULACIJA

Pozicija je neophodna za računalno testiranje djelova koje dizajnira konstrukcija. Podrazumjeva rad u Femap software-u, te veliko znanje obrade izmjerenih podataka. Također, vrlo je važna komunikacija s članovima konstrukcije već u fazi konstruiranja zbog poboljšavanja konačnog dijela. Vrijeme je novac, simulacijama ga štedite konstrukciji i proizvodnji!

OVJES

 Najzahtjevniji dio bolida. Sati rada stoje iza konačne geometrije ovjesa i pritom ne mislimo na podešavanje traga, nagiba kotača i visine bolida. Odabir gume, veličine kotača, amortizera, opruga. Konstrukcija uprighta, glavčina, vilica, anti-roll bara, skretanja, kočnica dio su zadataka naravno raspodjeljenih u timu. Ne znate ništa o ovjesu, želite li naučiti?  

ŠASIJA

 Konstruiranje same šasije te provjera i optimizacija konstrukcijskih rješenja kroz FEM analizu. Šasija je kostur bolida i upravo zbog tog razloga je potrebno timski riješiti svaki problem i detalj tijekom njezinog konstruiranja. Također, pred vama je i zadatak razvijanja monocouqe šasije za nadolazeći novi bolid.

PROIZVODNJA

Opseg zadataka u proizvodnji svodi se na pisanje G koda, rad u MasterCAM-u, slanja nacrta u proizvodnu, kontroli istih i komunikaciji s realnim mogućnostima obrade, te naposljetku izvođenju operacija na samome CNC stroju. Vi ćete biti oni koji će prenositi naše konstrukcijske ideje u realnost.

POGON BOLIDA

 Prijenos snage sa motora na podlogu jedan je od glavnih zadataka uz usku suradnju sa djelom tima zaduženim za ovjes. Uz standardni stražnji pogon bolida jedna od prednosti je svakako mogućnost pogona bolida na sva četiri kotača. Srebrna medalja iz inovacije za diferencijal bolida osvojena u Londonu u rukama je našeg tima, zanimaju vas detalji? 

KOMPOZITI

 Ugljična vlakna vam se čine zanimljivima? Odabir i izrada kompozitnih dijelova kao i destruktivno eksperimentalno testiranje uz FEM analizu čine ovu poziciju jednu od atraktivnijih na projektu. Pred vama je da naučite i primjenite sve o materijalu budućnosti. 

ELEKTRONIKA

Konstruiranje sustava telemetrije, unapređenje elektronskog sustava bolida, programiranje mreže uređaja, dizajn i izrada ožičenje prema automobilskim standardima samo su neki od zadataka koji stoje pred vama. Poželjno je i poznavanje osnova elektronike motora s unutarnjim izgaranjem, programiranja u Arduinu, C/C++ i/ili Pythonu. Elektronika je živčani sustav bolida koji je odgovoran za njegovo pravilno funkcioniranje i putem kojeg dobivamo povratne informacije. Električni bolid, zašto ne?

AERODINAMIKA

Cilj aerodinamičkog paketa je povećanje sile kojom bolid pritišće cestu u trenucima kada je potrebno maksimalno prijanjanje uz podlogu, poput skretanja u zavojima. Dizajniranje aerodinamičkog paketa uključuje crtanje raznih verzija geometrija na kojima će se obaviti simulacije strujanja, učenje raznih software-a pomoću kojih se simulacija izvodi, te obradu izmjerenih podataka. Ne dijelimo mišljenje Enza da je aerodinamika za one koji ne znaju napravit motore.

STATIČKE DISCIPLINE

Kategorija koja uvelike doprinosi ukupnom rezultatu tima na natjecanju. Cost report, odnosno ekonomičnost konstrukcije, je realan prikaz koliko je utrošeno vremena, rada, materijala i novca da bi se proizveo bolid. Design report nudi mogućnost da svoje ideje, znanje, rezultate i u konačnici proizvod prenesete jednima od vodećih ljudi današnje autoindustrije koji imaju ulogu sudaca na samom natjecanju. Tko su oni? Ross Brawn (Mercedes AMG F1), Claude Roulle (Ford, Optimum G), James Allison (Lotus F1), Pat Clarke …

“Tvrtka nije prostorija sa stvarima i proizvodima, tvrtka su ljudi sa idejama”

Uspijeli smo te zainteresirati? Pošalji svoj CV i motivacijsko pismo na naš mail: ritehracingteam@gmail.com

Doprinesi kvaliteti tima, motiviraj se za rad i ući – stvarajući!  Još uvijek razmišljaš?  Prijavi se. Tvoja reputacija je tvoje znanje i proizvod!