Nakon ideje…

Prije same konstrukcije potrebno je poznavati Formula Student pravilnik. Sam pravilnik sadrži ograničenja kako ne bi bila ugrožena sigurnost natjecatelja. Prilikom pristupanja natjecanju bolid mora proći strog tehnički pregled na kojem se utvrđuje je li izrađen prema definiranim pravilima. Tehnički pregled sastoji se od: Tech testa – detaljnog sudačkog pregleda, Noise testa – mjerenja razine buke, Brake testa – provjere ravnomjernog zaustavljanja vozila, Tilt testa – provjere istjecanja tekućina. Sudački tim oformljen je od visokopozicioniranih ljudi iz svijeta autoindustrije.  

RRC4

U tekućoj sezoni izgradili smo, peti po redu, bolidi RRC4. Ideja je bila napraviti bolid koji će biti brži, inovativniji i uspješniji od svojih prethodnika. Najveća novost samog bolida je aerodinamički paket koji je iplementiran po prvi put u povijesti tima. Velika pažnja posvećena je detaljima bolida za koje smatramo da će donijeti bitnu razliku. S novim bolidom smo nastupili na natjecanju FS Hungary.  

RRC3

U sezoni 2013-2014. tim je u potpunosti izgradio novi bolid RRC3 te je nastupio na natjecanju FS Italy. Natjecanje je za tim završilo s katostrofalnim posljedicama. Bolid RRC3 je usred utrke izgorio do neprepoznatljivosti, na svu sreću samo s materijalnom štetom. Nesreća je dodatno motivirala tim i dala im vjetar u leđa za sezonu 2015. Bolid RRC3 bio je najnapredniji bolid do tada, s rastavljivom šasijom, najvećom snagom motora, oklopom izrađenim u potpunosti od ugljičnih vlakana.

RRC2-evo

Nakon sezone 2011. tim se odlučio na 40-postotnu rekonstrukciju postojećeg bolida kako nalažu pravila Formule Student. RRC2-evo je dakle, unaprijeđena verzija bolida RRC11. Koristeći kompozitne materijale poput ugljičnih vlakana masa bolida je dodatno smanjena. Neki dijelovi bolida su rekonstruirani i poboljšani. Bolid je nastupio u Engleskoj na natjecanju FS Silverstone.

RRC11

Nakon uspješne sezone i bolida RRCX tim je u novoj sezoni 2011. izradio u potpunosti novi bolid RRC11. Karakterizira ga smanjena masa u odnosu na prethodnika s povećanom snagom. Bolid je nastupio na natjecanju FS Hungary u Mađarskoj osvojivši 28. mjesto u ukupnom poretku. 

RRCX

Prvi bolid u povijesti RRT-a.
Izrađen je u sezoni 2010. godine nakon što je kao idejni projekt osvojio 3. mjesto u Engleskoj na natjecanju FS Silverstone.
Bolid je nastupio na natjecanju FS Silverstone u Engleskoj i osvojio 33.mjesto, te u Njemačkoj na natjecanju FS Hockenheim gdje je osvojio 39.mjesto. Karakterizira ga njegov diferencijal razvijen u timu od strane studenta i ondašnjeg voditelja Roberta Blažića koji je na međunarodnom sajmu inovacija u Londonu osvojio 2.mjesto.